Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~TYTOOS | użytkownik

imię i nazwiskoBartosz Kruhlik adresWarszawa/Łódź/Lubsko/kiedyś Wrocław zarejestrowany08.10.2006 @19:07:02 ostatnio na stronie11.01.2017 @08:37:44
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.kruhlik.com
digarty91 komentarze2201 posty na forum6

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ccod    03.02.2011 @15:59:52
może i menda, ale z DD :D
_______
odyniec.
!unreal    22.12.2010 @23:33:13
pewnie że widać
_______
plaża jest wszechświatem w pigułce
!unreal    21.12.2010 @18:19:12
_______
plaża jest wszechświatem w pigułce
~mek    02.12.2010 @21:30:22
jak po zdjeciach?zadowolony jestes?
~mek    30.10.2010 @22:42:20
A co ze mnie za fanka,jak nawet do Kedzierzyna nie dotarla i nie byla podczas wreczania nagrod,bo takowe sie pojawily.Gratuluje!Moze uda mi sie nadrobic zaleglosci bedac we Wro;] (?)
Dobrze,ze istnieja tacy Ludzie,bo czasem to 'palstikowe'kino przeraza,sztuka po omacku,bez blasku...a tfuuu...
P.S.Piekna elita w kategorii 'pisarz'.Widze,ze doceniles ich dziela,bo mowia,ze nie ma nic gorszego niz z dobrej ksiazki zrobic szkolna lekture,heh,cos w tym jest.Gdyby mi ktos powiedzial w liceum,ze za kilka lat 'Kupca weneckiego'przeczytam kilka razy to nie do konca bym w to uwierzyla.
ostatnio edytowane: 2010-10-30 23:06:37
~mek    28.10.2010 @21:30:19
staraj sie,staraj,bo nie odpuszcze tego filmu.
~mek    26.10.2010 @21:51:37
Jestem bardzo ciekawa jak 'ugryziesz'temat tego znikniecia.Z pozoru,temat dosc powszechny,najczesciej omawiany w okresie letnim,ale malo sie o nim mowi od strony psychologicznej.Najbardziej mnie interesuje to czy...ale tego nie powiem...ciiiii....sie okaze.Jednak nie bede ukrywac,ze troche mnie zaskoczyles ta tematyka.
Pozdrawiam i zycze ciepla,choc na pogode nie ma juz co liczyc;].
ostatnio edytowane: 2010-10-26 21:55:38
~anGuzz    20.10.2010 @18:11:12
nie ma szans . to byl prezent slubny dla brata : ) ale wiesz ... niedlugo znowu bede mial czas na malowanie . pozdro
~marbre    19.10.2010 @23:44:55
skubany, za kilka lat gala oscarowa Cię czeka jak nic : P a kiedy będzie ślub, to z pewnością znajdziesz się na liście gości : D pozdrawiam!
~Pt47    15.10.2010 @08:48:11
Dzieki. Nie z Lubska , z Łodzi od kołyski . Ale w Gubinie mam najbliższą rodzinę plus kolejowe hobby. Pozdrówka
~klima20    04.10.2010 @23:15:00
na pewno będę nie przeoczę....muszę się trochę odchamić
_______
Bo w Internecie najważniejsze są słowa i wyobraźnia.
~klima20    02.10.2010 @00:53:40
gdyż skrycie je kocham, one mnie nie...z niewiedzą są...toż platoniczność
_______
Bo w Internecie najważniejsze są słowa i wyobraźnia.
~klima20    01.10.2010 @23:47:13
przeżywam platoniczne miłości do Twoich filmów
_______
Bo w Internecie najważniejsze są słowa i wyobraźnia.
~mek    29.09.2010 @21:14:06
Najbradziej Boat City mi pasuje,poniewaz mam zamiar wpasc na chwile gdzies pod koniec pazdziernika.Byloby fajnie gdyby udalo mi sie obejrzec przy okazji film(y).Jak bedziesz cos wiedzial dasz 'znaka'?;]
~mek    28.09.2010 @17:19:19
jak milo wejsc i odczytac a raczej obejrzec podeslany link.Godard powiedzial kiedys ze robi filmy dla zabicia czasu i prosze ja Ciebie nie mialabym nic przeciwko gdybys zabijal mnie i moj czas tego typu linkami.Podejrzalam sobie w necie,ze kilka festiwalow mnie ominelo gdzie ow film byl prezentowany i sie spoznilam(!)...Zawita on moze do Wro?;]
Z gory dzieki za pamiec i wieeeeelkie GRATULAJE
ostatnio edytowane: 2010-09-28 17:26:33
~mimi5    26.09.2010 @15:49:34
pikne zdjęcia.kiedy cały i gdzie można zobaczyć?
pozdróooowa
~jagodowo    07.09.2010 @00:43:42
podoba mi się u Ciebie!
Jeszcze tutaj wrócę!

pozdr
~mimi5    27.08.2010 @11:55:37
Dzięki dzięki! Pozdrawiam!
p.s. Tobie gratuluję wszystkich nagród, które zgarniają Twoje świetne filmy
~mek    19.08.2010 @02:26:14
widze nowosci w swiecie kina,no bardzo pieknie;]
~CerBEER    09.08.2010 @18:38:18
OK NIECH BEDZIE ODTSTAJE OD FILMIKÓW HEHEH
_______
~Comodo rewelacja 09.07.2011 @05:11:10
Ładna dziewczyna, reszta kiepska
Daje maxa, bo jest goła
~CerBEER    09.08.2010 @07:37:35
inne filmy Panie, Ten Twój jest świetny, odstaje od innych digartowych filmów.
_______
~Comodo rewelacja 09.07.2011 @05:11:10
Ładna dziewczyna, reszta kiepska
Daje maxa, bo jest goła
~marbre    05.08.2010 @10:57:41
taaaaak, badam swoją wytrzymałość :P
~marbre    06.07.2010 @19:56:38
jak sympatycznie :D! a i również pozdrawiam : )
~evivalarte    11.05.2010 @16:18:58
Nanana
~klima20    08.04.2010 @12:32:01
No to z niecierpliwością czekam na te ruchome
A we Wrocławiu chyba dobrze, trawa się zieleni, słońce świeci aż chce się oddychać Dopiero co wróciłam z Norwegii porośniętej jeszcze śniegiem...mój organizm i umysł odżywają
A jak tam w Łodzi? Polotne fale są?

P.S Dziękuję bardzo
_______
Bo w Internecie najważniejsze są słowa i wyobraźnia.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 39 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt